Orföranden har ordet
Jag hoppas alla medlemmar njuter av sommaren och tar vara på ljuset, naturen och alla fina fototillfällen årstiden bjuder på. Förhoppningsvis fylls kameror och minneskort med nya bilder som kan inspirera och glädja oss när vi ses igen //Per
Hemsidan uppdateras
Under sommaren 2026 kommer hemsidan städas och genomgå en allmän uppfräschning. Om allt går som planerat kommer det vara klart till första månadsmötet i augusti.
Program för 2026-2027 finns under "Kalender" i menyn ovan. Där hittar du också tips på fotorelaterade evenemang i Västmanland med omnejd.
Är du nyfiken på föreningen är du mer än välkommen att komma på ett möte för att känna in om Naturfoto Västmanland är något för dig. Det kostar inget och vi bjuder förstagångsbesökare på fika.
Hör gärna av dig till ordförande eller någon annan i styrelsen innan så att vi vet att du kommer.

Nästa månadsmöte har vi den 14:e augusti kl. 15:00
Månadstema augusti | "Bevingat" (Jury: Inte klart) |
Min berättelse (15 min) | |
Månadens bildföredrag (ca 45 min) | |
Fikasponsorer | |
Lokal | IOGT-NTO:s lokaler på Storgatan 12 i Hallstahammar |
Glöm inte att besöka Naturfoto Västmanland på Facebook och att följa oss på Instagram